Sıkça Sorulan Sorular

Teslimat kaç günde gerçekleşir?

2 - 5 iş günü içerisinde elinize ulaşır.

Elime Ulaşan Ürün İçin Beden/Numara Değişimi Yapabilir Miyim?

Firmamızda değişim uygulaması bulunmamaktadır. Size teslim tarihi itibariyle 14 iş günü içerisinde iade hakkınız mevcuttur.

Kargodaki siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinden kaynaklı iptal işlemi sağlanamamaktadır. Size teslim edildiğinde almama hakkınız veya iade hakkınız mevcuttur.

Siparişim hasarlı / defolu ulaştı. Ne yapmalıyım?

Müşteriden whatsapp veya e-posta üzerinden ürün görseli istenir. Sipariş tarihine bakılır ürün görseli incelenir. Sipariş tarihi geçmemişse ve ürün tüketici kaynaklı değil ise iade süreci iletilir.

Siparişim Eksik Gönderilmiş, Ne yapmalıyım?

Sipariş bilgileri üzerinden müşterinin almış olduğu ürünler incelenir. Eksik olduğu ürünün bilgisi alınır, öncelikle depo birimine iletilir. Eksik ürün çıkışı bilgisi iletildiğinde muhasebe birimine konu iletilerek iade süreci başlatılır.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

Sitemiz üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla verebilir miyim?

Müşteri hizmetleri ile whatsapp (dialogtap) üzerinden iletişime geçerek kapıda ödeme şeklinde sipariş oluşturabilir.

Kredi kartı puanımla sipariş verebilir miyim?

Kredi kartı puanlarınız ile sipariş verememektesiniz.

Üye değilim, siparişimi nasıl takip edebilirim?

Sipariş verildikten sonra oluşturulan üyeliklerde sipariş takibi sağlanmamaktadır. Çağrı Merkezi vb. kanallardan tarafımız ile iletişime geçerek siparişi hakkında detaylı bilgi alabilir.

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır